Telefonsvararen

Jag har haft lite blogguppehåll, mest för att jag inte haft tid att skriva något vettigt och inte tyckt att jag haft något vettigt att skriva. Nu har jag tid men fortfarande ingenting vettigt att skriva, SYND! :D

Vi har håltimme och sitter och youtubar gamla melodifestivallåtar, för tillfället är det Rysslands bidrag från 2008, inte okej. Jag vill lyssna på Navid Modiri & Gudarna men det är ingen annan som vill det så nu blöder mina öron snart av dålig musik. Jag var i Södertälje i lördags och såg dom, asbra är underdrift! Jag hoppas bara på att dom ska till Peace & Love så är min sommar gjord, Marcus sa ngt om att han tror att de skulle dit, hoppas verkligen att det stämmer! GAAAAH! :D<33

Hej jag ska passa på att tipsa om Navids blogg:
www.365saker.se
Typ världens bästa blogg, eller iaf lika med bums.se, den e åxå kul! :D

Hej jag är klad anna idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0