Blåjeans

Idag har varit en fett happi dag! Dagen börjar bra när jag fick lite sovmorgon av mamma för att jag hade 38 grader feber igår kväll, så jag slapp börja klockan 8 med idrott. Kan dagen börja bättre?! Linda och jag har gått och snackat skit hela dagen egentligen, inte många ord har varit vettiga. Vi kom (som vanligt) för sent till svenskan efter lunch och sen satt vi bara och blajjade med Theo. Att vi även kom försent till klassrådet för att vi skulle röka, behöver vi inte nämna. Linda tyckte att vi skulle åka på kryssning med klassen så att alla kan supa sej fulla ^^
Efter klassrådet slutade vi för dagen, men vi gick upp till syv med Linda som var sur på syv för att skolan inte kunde erbjuda såna kurser som hon är intresserad av (bilar) ;)
I alla fall: Linda och jag bestämde oss för att gå en stund på stan, jag behövde köpa en ny kalender och så ramlade vi in i lite olika affärer. Efter mycket om och men så hittade jag äntligen en kalender som dög åt kräsna lilla mej.
Lintu och jag var inne på Gina och shoppade, hon en jättegullig t-shirt och jag en klänning.
Lintu approves ;) <3
Sen gick vi till Weekday och provade rea-jeans. Lintu hittade ett par som var bra, men i fel storlek, så vi fick gå till den lilla affären som också ligger vid Hötorget. På vägen passerade vi dock Donken så vi blev sugna på lite glass. Så för att trösta mej för att jag inte fick på mej jeansen (som egentligen borde vara rätt storlek) köpte vi glass. Jaja, Lintu hittade sina baby-rumpejeans och jag hittade (finally) ett Gallerix och då även en kalender som dög. Härlig dag, tack vare söt-Linda <3

Nu sitter jag i soffan med Marvin i knät och hunden brevid mej. Det är Doctors på tv och dom har typ mumifierat en kille i rosa lindor. Att han dessutom stog på en liten stutsmatta och småstutsade gjorde ju inte saken bättre.

Typ mitt längsta inlägg ever :O Stolt as hell :)

Kommentarer
Postat av: Linda

babyrumpejeansen LINTU APPROVES :D bäst dag :D<3

2009-01-13 @ 22:03:40
URL: http://lintus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0