Sundance Kid

Idag hade jag en High NONfashion-day så jag vägrar en Dagens Outfit men bjuder istället på Dagens Samtal.
(Förklaring: Tomten är en figur som Magnus har stående på sitt sängbord, en fet skräcktomte med äckligt face, inte ett dug söt eller mysig på ngt sätt, fattar ni?)

Magnus: -Jag behöver låna iPod-laddaren...
Jag: -Men den har väl du...?
M: Njaa.... Jo men här e den!
J: -Du tar väl hand om min laddare ordentligt?
M: -Jodå. ... Men när var det senast du pussade tomten?! Va?!
J: -Joodu.... Jag tror inte att jag nånsin har pussat Tomten...
M: -Va? Har du aldrig pussat tomten? ... Inte ens skickat julkort...?
J: -Neej inte det heller... Men nästa år lovar jag att skicka ett...!
M: Jaa... Annars får du koooool.....roooot......soppaaaa.....

Min bror är världens bästa <3

Kommentarer
Postat av: sanna

Ni är söta ni! Som det "perfecta" syskonparet!:D

(jag har börjat blogga igen!) hihi <3

2009-01-29 @ 10:33:13
URL: http://sannabergling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0