Som Vatten

Jag har ca en timme innan jag ska åka in till stan för att träffa min fina klasskompisar och kolla på "I taket lyser stjärnorna".  Boken suger bigtime men ändå, Samuel e ju m så man måste se den ändå. Har jag sagt att vi bodde granne m honom på Peace o att han va fett trevlig? ;) (hej jag kan inte sluta tjata om det...)

Nu sitter jag o kollar på tv och lyssnar på Flight Of The Concords, typ världens roligaste humorpar. Youtuba nu allihop!
Synd att min dator fått för sej att den ska vara jävligt långsam idag... :/

Helgen ska spenderas i Tallborgen, våran scoutstuga i Tyresta. Vi har ledarfri hajk och ska dricka 3.5or. Alex ska bli full... Haha idiot. Men jag kommer inte vara nåbar via nätet förrän på söndag då jag kommer hem för att va i Torpet en stund, innan Leo får flickbesök. Om allt går som planerat ska Leo para en söt tik vid namn Moa (eller var det Malva?)! :D

Aja nu vet ni lite :) BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0