Slutsats

Idag försov jag mej. Mycket spännande. Men Danny kom hem igår och smsade mej precis när jag gått och lagt mej klockan 11 (förkyld och trött som fan), så jag var tvungen att prata en timme med honom. Och denna gång hann jag faktiskt säga god natt innan jag somnade...! Det är väl ungefär första gången. Vi skulle setts idag, men det blev inget för han kom på att han skulle repa :( Så då hade jag gått på stan i 2 timmar helt i onödan. Iof så var det trevligt att (äntligen) få reda på vart Fältöversten ligger men ändå. Jag kunde i alla fall köpa två pennor till mej och två pins och ett mobilsmycke till min söta bror. Jag kommer sakna honom när han är i Polen tis-tors nästa vecka.

Jag har funderat: Borde jag också haka på trenden "Dagens jag/outfit"? Jag kanske inte orkar men vi får se. Vad tycker ni?

Nej nu får jag ta och bege mej mot köket. Anna hungrig :)


Kommentarer
Postat av: Linda

haha, jag gorde praktik i fältöversten så du kunde ju frågat mig ;D och ja vill vi se dagens outfit :D

2009-01-16 @ 19:14:34
URL: http://lintus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0