Kallt kaffe

Igår fick jag ju då min nya dator, den e fin som fan men Windows Vista vill inte samarbeta med mej :( Inte heller det mobila bredbandet ville vara med imorse... Fast sen helt plötsligt, efter att pappa och jag suttit i typ 20 min så ville den vara glad. Konsiga sak.
Det jag stör mej mest på för tillfället (förutom Vista overall) är allt blir så jävla varmt! Vänstra sidan där fläkten sitter, externa hårddisken, mobila bredbandet, laddaren och externas elsladd. Fast egentligen borde jag inte klaga, det ger mej tillfälle att värma händerna,! ;D Av nån sjuklig anledning är det galet kallt i mitt rum, jag vet inte vad jag ska göra, elementet är på högsta, ventilationen är stängd och jag har yllesockar och tjocktröja på mej. Jag borde inte frysa men nånting fuckar sej och det är grymt frustrerande att inte veta vad! :(

Egentligen sitter jag och har börjat på min överblivna/efterblivna* läxa, just denna jag håller på med nu är hemtentan från oktober som jag inte orkade göra då :P  Den är grymt tråkig så efter 45 har jag fortfarande bara gjort en bit på 1a frågan men man kan skriva ungefär hur mycket som helst om den så jag vet inte :/

*det beror på hur man vill se det.

Nej. jag dricker inte kaffe, det är en Kent-låt.
// a <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0