Ingen har lust

Jag blir absolut galen på min nya dator, den är som de flesta vackra ting: dum och jobbig, på gränsen till elak.
Då undrar ni säkert vad den tre dygn gamla datorn gjort. I'll tell you: Den vägrar sätta igång blåtanden som ska finnas, men jag hittar den inte! Hur jag än gör så finns den inte någonstanns, så nu ska jag växla mellan att göra skolarbete och läsa instruktionsboken. Partyparty!

Anyway: igår var det en månad tills jag fyller 18 och tio dagar kvar tills Danny kommer em från Sydafrika. Ska bli så jävla kul när han kommer hem, vi får se om det leder nånstanns lixom ;)

Mamma har sagt att om jag ska fira min födelsedag så måste jag göra det hemma. Hur dum får man vara?!
Nu måste jag sluta innan mamma kommer på mej.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0