Elite

Mamma håller på att tvinga mej att läsa upp spanskan... Vad hon inte fattar är att jag antagligen håller på att gå in i väggen, jag behöver mitt slappa schema och att få sitta i fred och göra ingenting. Men nej då, inte kan hon bara låta det vara, jag måste vara bra i alla ämnen. Jag vill verkligen bara gråta och har gjort det konstant i 20 min nu. Är det konstigt att jag börjar gråta varje gång spanskan kommer på tal?
Mamma kommer inte bli glad när hon får se mina omdömmen för höstterminen, jag avslutar ingen kurs med IG men i några kurser som fortsätter har jag IG i omdömme. Inte bra, men dom kommer jag ju ta igen i vår.
Men då kanske on fattar att jag inte orkar vara en good girl längre...? Så spanskan, herregud leave it! Jag behöver en sån här till såna här tillfällen:
fuck you
Men jag har ingen sån så jag antar att jag får hitta ett annat sätt...

Kommentarer
Postat av: sanna

Om du hittar en sån knapp någon dag, köp en till mig med!

2009-01-27 @ 10:06:22
URL: http://sannabergling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0