Döda dagar

Idag när jag gick hem hade jag hur många bra idéer som helt som jag skulle skriva om men allt bara rann av mej så fort jag klev innanför dörren. varför blir det alltid så? När ska jag lära mej att skriva upp alla bra saker jag tänker på? För jag lovar, jag tänker bra saker, det är inte alltid dom kommer ut bara.

Jag har haft en lång svacka, sedan slutet av vårterminen (yep, förra året). Idag fick jag höra av min engelska-lärare att jag borde ligga på ett VG, men bara för att jag inte lämnat in två (viktiga) saker så sätter hon bara G på mej i omdömme. Thank God att vi har en termin till. Lika lycklig för yttligare en termin är jag inte över Idrott: om jag har bra närvaro så får jag G. Då är det bara det lilla problemet att de har lagt idrott som enda lektion på fredagar mellan 10 och 11. Grattis, jag kommer inte gå. Eller joo, mamma kommer tvinga iväg mej :''(

Mina tic tac som jag köpte på The English Shop håller på att ta slut. Jag måste köpa nya! Helst skulle jag vilja åka till England och köpa dom men Michaela flyttar ju i april så vi får väl se när vi ska komma och träffa henne.
Nej nu måste jag gå och värma mej tid tv:n lite grann, det är skitkallt i mitt rum och jag blir jättestel i axlarna av att bara sitta vid Marvin. Inte bra inte bra. (ERGONOMI!!! haha)

Klockan 21 går en kortversion av Solen i Ögonen på tv4. Media-skygge Lars Winnerbäck är med i en dokumentär om sej själv, wow! Bara för det så bjuder jag på två bilder från spelningen på Zinken i somras. Ni tittar väl?
LW live på Zinken 9/8-08


LW live på Zinken 9/8-08


// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0