Att presentera ett svin

Jag är så fantastiskt galet trött att jag bara sitter och stirrar på datorskärmen. Jag är inne på youtube och har lyckats klicka mej fram till en massa videos med fjortisar och emos. Det är nästan kul. Att kolla på Emo Hair är roligare... :P
Haha How to be Emo... OMG jag är så trött att allt är roligt... Dagens bästa:
http://se.youtube.com/watch?v=1RDw9yx7gEM&feature=related

Jag saknar mitt emo-hår :( Jag har lite ångest över mitt hår faktiskt, vet inte vad jag ska göra med de när jag ska klippa mej, vilket måste ske hyfsat snart, kanske till och med innan jag fyller år. Gå ut på krogen med nyklippt hår skulle inte vara helt fel... ;) Synd att jag bara har Kaizu att gå ut med, inget illa menat mot Kaisa, men vi är lite olika i musiksmak så att säga ;) Nolle hade ju lovat att vi skulle gå på gayklubb men vi pratar ju inte längre så nu måste jag hitta nån annan som är villig att gå med mej... :(

Jag börjar bli fett taggad inför Peace & Love -09! Vi kommer bli galet många, även flera av mina gamla klasskompisar ska med, så vi måste börja bestäma hur allt ska ordnas, vilka ska sova med vem (okej, vilka ska ha sina grejer i samma tält :P) och så. Fan vad kul vi kommer få! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0