Thinner

Helgen har varit helt knas.
I fredags hade jag en lektion, idrott, som jag ändå inte var med på. Åkte hem, fixade lite och åkte sen in till stan igen för bio med flickorna i klassen. I taket lyser stjärnorna var inte så bra som alla säger. Hela den salongen hade kunnat ge ett afrikanskt barn vatten i ett år med sina jävla tårar.
Därefter bar det av till Hemköp där Kaizu köpte ut öl, cider och cigg till oss. Känns så totalt värdelöst att jag inte får köpa... :/ Vi lallade runt på hemköp ett tag men sedan fick vi äntligen fart och tog oss ut till Tallborgen. Väl där var det svinkallt men mysigt med vattenpipa :) En efter en knoppade vi av :P

Lördagen spenderades på ICA i Brandbergen centrum, där vi försökte få någon att köpa ut lampolja till oss. ICAs policy är att inte sälja sånt till underåriga... Hej 5 dagar ifrån! Tillslut hittade vi en liten tant som var jätteorolig och undrade om vi skulle göra något farligt  med det. Tillbaka i Tallis var det så kallt att jag inte orkade stanna, så vi åkte till Lokalen i Sköndal och rökte in de nya sofforna. NAJS! :D

Söndagen bjöd på en snabbis till Torpet där vi käkade frukost: kräm, nyponsoppa och våfflor. Inte helt fel! Det blev till att skynda sej hem för att se när Leo fick fint besök. Tikarna var jättefina och ägaren gillade Leo jättemycket, så kanske kommer vi få en liten Moa boendes hos oss i veckan :)
MoP åkte och handlade och jag glömde bort tiden, så det blev en McChicken Jr på bussen till Cirkus. First Aid Kit och Parken var förbanden, inte speciellt bra. Markus Krunegård var inte så bra som jag kom ihåg från i somras, men det var så najs att gå på konsert att det var totalt värt de 200 kr det kostade. Synd att Mauro Scocco sög bigtime. Vi hade skitkul iaf , så det var helt underbart. Att gå hem från Cirkus till centralen var trevligt och precis det man behövde efter konsert. Tack för en fin helg!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0