Socker

Helgen har (hittills) varit, som Kaizu skulle sagt; urgullig! Danny var med mej till skolan igår fredag. Jag kan inte komma ihåg senast jag hade så kul på idrotten... :) Vi åt lunch (jag åt bara 5 potatisbullar, jag måste vara sjuk!) och sen gick vi och kollade på alla fina djur. Kaisa typ stressade igenom allt och var otålig menmen. Danny och jag åkte hem till mej, pratade lite m med min mor och min far innan dom lämnade oss för IKEA. Danny tog fram min gitarr och satte sej och spelade för mej, vackert som fan så var jag inte kär i honom innan så blev jag det då :D

Han följde med in till Café Mineur (hej stavning, uttalas iaf Minör :D) och fick träffa resten av mina fina vänner. Han mobbade mej lite för att jag tar mycket socker i mitt thé, ivrigt påhejjad av de andra. Sen fortsatte han att sjunga Batman i mitt öra på grund av mitt halsband... :P Jag är grymt imponerad av honom, på en dag har han träffat så gott som alla min vänner :O (jag räknar dom som jag träffar regelbundet).  Han följde till och med in på Weekday med Emma, Lilly och mej OCH köpte ett par snygga byxor. Winwin situation :D

Jag och Kaizu möttes vi Fridhemsplan för att ta ut mej för första gången. Nivå 22 var lite skabbigt men som Danny ideligen påpekade (när han dom dit en timme senare) så är det antagligen mysigt på sommaren. Billiga drinkar hade dom iaf :) Jag drack 3 cider (Virgin Ooze) och två hallonshots (asgoda, med hallonkärnor och allt!). På väg till Gamla stan så var jag tvungen att gå av tunnelbanan och spy i en papperskorg vid Odenplan (tror jag). Pinsamt nog hade vi träffat Korre på tuben precis då... :S Men jag kom till After och drack vatten, tredje dörrvakten för kvällen var den enda som sa grattis :) Cutie! Dörrvakt nummer två kollade på mitt legg typ femtioelva gånger innan han släppte in mej... Mitt legg e från 8an, alltså 4 år gammalt, kanske dags att byta ut? :/
Efter ett tag på After så kände jag att jag höll på att förgås av trötthet, så vi drog till Donken i Slussen och fixade oss ätbara saker. Cheeseburgare har aldrig verkat så lockande... :( Men jag åt min glass med god min och vi hann med en trevlig Norra sköndal-buss, där fick mamma sen hämta oss. Då var klockan precis ett... ;)
Väl hemma satte jag mej på golvet, pillade lite på hunden som mest tyckte att Danny var spännande och lät Danny sköta berättandet om kvällen. Medan jag höll på att borsta tänderna så var Danny nära på att somna i extra sängen som MoP köpt på IKEA (som mormor egentligen ska ha när hon bor hos oss under stambytet i hennes lägenhet). Jag var väldigt sugen på att lägga mej med alla kläder på, men det hade nog inte varit så populärt... :P
Imorse snoozade han i en timme extra och missade bussen som gick en timme senare än den han tänkt ta från början. Bara för att han inte ville släppa mej och gå upp ur sängen. Lycklig som fan, har saknat denna känsla: känslan av att vara omtyckt och att tycka om någon :) Sötnos <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Anna, de är INTE okej att hänga på "Nivå 22"! Värsta sunk stället. De är lixom där alkisarna med lite klass hänger, dygnet runt! :P

2009-02-09 @ 16:13:42
Postat av: Anonym

Vad synd att jag missade! Han får komma någon mer gång så jag också får träffa denna omtalade man!

2009-02-10 @ 20:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0