Man must dance

Sitter o lyssnar på Johnossi, hittade en skiva på bibblan senast, så rubriken blir för en gångs skull inte Kent!
HIttade en Broder Daniel-skiva också, men den vill inte funka med Marvin, han börjar brumma läskigt mycket när man matar in skivan så jag vågar inte försöka mer. That makes me a bit sad :(

I övrigt har jag typ skrivit på svengelska hela dan och jag har dessutom jätteont i högersidan, precis mellan magen och ryggen, skumt som fan och jag kan knappt sitta upp, knappt andas, så ont gör det. Nu ska jag försöka sova bort alla krämpor jag har, till helgen ska jag må bra! Det är ju fan sportlov nästa vecka :D Happi! På onsdag bär det av till Romme med far, bror, Carina och Vicke. Här ska det övas carvingsvängar, so behold and watch out.

Once a failure, always a retard
go through the books just read.
I've had enough of this comfort conversation
in my mind you're all retards anyhow

Cause if you think love will come towards you
like a warm summerbreeze
you got you head among the clouds
and you will never be free
you'll spend
many nights alone
I know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0