Väntan

Idag är det en lite sad dag, det är fortfarande tre dagar kvar till jullovet, en vecka kvar till Charta 77:s julspelning och en månad kvar tills Danny kommer hem igen (okej han åker idag men ändå).
Jullovet är inte uppbokat, bara en trekant med Marcus och Jessica är planerad av Marcus o mej (Jessie doesn't know). Nyår ska firas i Norrviken m mina fina klasskompisar. Att fira ett underbart år med er och blicka mot ett nytt lika bra år (det kan inte bli bättre) är guld värt och jag älskar er något så otroligt. Jag hatar verkligen att vi inte fått denna sista veckan innan jul tillsammans, att inte få träffas på en månad är inte roligt.

Iaf, helgen tillbringades hos älsklings-Sanna med svull och drinkar. Sanna tyckte att jag skulle dricka en 50/50-drink men efter mycket om och men hällde hon tillbaka ganska mycket och jag var då den enda som hade en vettig drink. de andra klunkade dock i sej, Lilly speciellt. Kanske kan det även bero på att hon är så grymt dålig på Bubblan att hon fick ta ca 7 shots åxå...

Man nu sitter jag här igen och undrar vad jag ska hitta på. Förra året var ju inte jullovet så party, nyår firades hos Sara med en alkoholfri champange och balkong vänd åt fel håll.

Det kan bara bli bättre.

Kommentarer
Postat av: sanna

ANNA! Äntligen har du skaffat dig en blogg som man får adressen till! Vad trevligt, nu väntar jag spänt på många fina roliga inlägg att läsa, hur många läsare har du?

kyss och smek på dig!

2008-12-16 @ 22:53:24
URL: http://sannabergling.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha xD men vi hade ganska mysigt iaf! Eller har jag fel? I år har jag balkong åt rätt håll :P Jippie! Puss

2008-12-17 @ 16:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0