Jag är inte Pretty in Pink.

Insåg nyss att Pretty in Pink visas på Tv på nyårsafton kl 23, hur tänkte dom då?!
Världens bästa Molly Ringwald och så visas den så att man måste avbryta sej mitt i filmen för fyverkerierna.
Det skulle varit scenariot om jag skulle vara hemma på nyår, men jag hade ju planerat in Norrviken så jag vet inte riktigt hur detta ska kunna lösas...
Molly Ringwald
Idag (eller egentligen igår för att klockan är över tolv) tvingade jag mor min att se sista minuterna på Födelsedagen och sen Breakfast Club. Bara för att hon är bäst. Jag hade dock ett kort avbrott för att se Timo Räisänen (jupp jag kan stava hans efternamn, jag har övat länge) i Körslaget. Har ingen aning om hur det gick för honom, men jag hoppas att han klarade sej vidare utan min röst.
Nu ska jag gå o lägga mej. God natt! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0