Dandelion

Mamma och pappa satte just upp plastgranen men den e fortfarande inte klädd och kommer väl inte bli de förrän imorron kväll när mamma tröttnat och insett att hon verkligen måste göra allt själv... Jag var ialla fall med och gjorde knäck och chokladkola. Det var grymt gott.

Dagens outfit efter bion var strumpbyxor, yllesockar och en lite för lång t-shirt som e lite för kort för att vara klänning (hej jag flashar halva röven, men idag hade jag snygga trosor på mej så de gör ingenting). Yep jag är knäpp om ni inte redan visste det. Så här går det när jag får tänka fritt, så här var min bilddagbok en gång i tiden, men under sommaren fick allt fler tillgång till den och då gick det inte längre att låta orden flöda.
Därför skaffade jag en blogg.

Så... vad kan man skriva om mer...?
Konsert imorron om ni inte visste det, insläpp kl 19 på Tjärhovsgatan 44 ;)
På Facebook hade jag sktivit "imorronimorronimorron :D" i min status och fått en kommentar av en kille som jag bara känner på Facebook, vi har aldrig snackat eller nåt... Ofta han kommenterar just en sån status när han aldrig snackat med mej tidigare? Jaja, vi får väl se...

Ang. rubriken: Jag längtar till våren och Audioslave e bra, även om jag bara lyssnat på Kent senaste 2 veckorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0