Vintervila

Hellu, jag har haft helguppehåll så nu måste jag väl ta en snabbgenomgång av min helg (även för min egen del :p)
I lördags vaknade jag sent, fixade håret och åkte in till Gamla stan för att fika med Danny som blev en timme sen. Jag fick då fördriva tiden med att fota isen som låg fint och fiskmåsarna som flög i så stora massor att de skulle kunnat tas som moln. Bilder kommer upp på bdb så fort jag kommit på vad som beehövs göras med dom... :/
Inne på caféet så kände jag hur någon tittade på mej och där satt Zoë och Kicki och glodde ;) Vi hann med ett snabbt samtal om mitt hår innan jag gick tillbaka till Danny. När vi hade fikat i typ 2 timmar åkte vi hem till mej en stund innan han åkte tillbaka till Gamla stan för utgång. Han har lovat att han ska följa med mej ut :)

När jag dumpat honom på bussen i Norra sköndal gick jag hem till Hasse, Carina och Vicke för att se på deras Thailand-bilder. AVIS!!!
Det jag åt under dagen är lätt att räkna upp: yogurt, äpple, 2 koppar te, 2 mackor, apelsin. Grattis till mej, jag höll på att dö på kvällen, jag svär.

Söndagen tillbringades i torpet, say no more. Pappa, Michaela och Michael kom och åkte skridskor så jag passade på att ta en tur jag med :) (På söndag gäller det, upp till bevis!)

Igår hade vi Millenniefest med patrullscouterna. Några var uppklädda till tänderna och skitsöta, andra var... jaa... som andra är helt enkelt. Nej nu ljög jag lite, dom var också fina. Jag fick i alla fall tillfälle att använda min balklänning igen, andra gången bara iår! :O Plus att jag hade högklackat, inte ofta det händer så jag spädde på träningsverken lite grann...

Ikväll blir det scouterna och packa i massor. Imorron åker vi ju till Romme, samling 6.15 i Spånga. Det känns kan jag ju säga... Jag kan bara hoppas på att jag överlever.

I övrigt har jag bara en sak att säga: Äggtoddy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0