Sista dan

Äntligen skolavslutning! :D
Jag har varit i skolan en halvtimme, vi har lunch om en timme men kommer få sluta tidigare :)
Sen har vi en lektion och därefter FRUKTSTUND!!! :D:D Fett synd att ingen annan förrutom mina klasskompisar fattar grejen med Fruktstund :( Men iaf, årets sista skoldag ska vi ha årets sista Fruktstund. Men jag hoppas verkligen att det inte blir vår sista...? All kärlek till min klass!
Stäppvaranen <33Stäppvaranshanen
 
Just de ja, varför har vi aldrig varit inne i den lilla coola affären längst in i Grottan?! Min nya favoritaffär, jag älskar den!

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaw fruktstund is da shizzle!!!



puss på dig sötaste/jessica <3

2008-12-20 @ 18:28:55
URL: http://gooddeal.blogg.se/
Postat av: chessicaaa

klart jag menar dig anna!!! <3 jaa, kanske jag förljer med om jag kan.. jag menar, jag är i närbild i början^^ + att alla scener som jag var med och spelade in så är med i filmen :)

2008-12-21 @ 14:24:45
URL: http://gooddeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0